Μετά και τα νέα «επεισόδια» στο Κτηματολόγιο Αθηνών, στο γνωστό πολύπρακτο «έργο» της απίστευτης ταλαιπωρίας και των απαράδεκτων καθυστερήσεων, στο οποίο είναι καθημερινά «θεατές» και οι δικηγόροι σε μία σειρά κτηματολογικά γραφεία – υποθηκοφυλακεία, δικαστικές και εν γένει δημόσιες υπηρεσίες, Ερώτηση στη Βουλή προς τους αρμόδιους υπουργούς Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δικαιοσύνης και Οικονομικών κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ Γκιόκας Γιάννης, Αμπατιέλος Νίκος, Δελής Γιάννης, Δάγκα Βιβή, Έξαρχος Νίκος, Καραθανασόπουλος Νίκος, Κατσώτης Χρήστος, Κομνηνάκα Μαρία, Λαμπρούλης Γιώργος, Μανωλάκου Διαμάντω, Μεταξάς Βασίλης, Παπαναστάσης Νίκος, Παφίλης Θανάσης και Συντυχάκης Μανώλης.
Το κείμενο της ερώτησης αναφέρει:
«Η απαράδεκτη κατάσταση στο Κτηματολόγιο Αθηνών, με τις τεράστιες ουρές και την ταλαιπωρία του κόσμου, να αναμένει μες στον ήλιο για ώρες για την υπόθεσή του, δεν αποτελεί καινούριο φαινόμενο. Αντίστοιχες εικόνες έχουμε δει να επικρατούν και σε άλλα Κτηματολογικά Γραφεία και Υποθηκοφυλακεία στην Αθήνα, στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη και αλλού.
Μάλιστα, η κατάσταση χειροτερεύει συνεχώς αποδεικνύοντας ότι η δυνατότητα ηλεκτρονικών αιτήσεων – υποβολών στα Κτηματολογικά Γραφεία δεν έλυσε ούτε μπορεί να λύσει το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η μεγάλη υποστελέχωση, το παντελώς ανεπαρκές προσωπικό, που επιβαρύνεται σε τεράστιο βαθμό για να διεκπεραιώνει τις αιτήσεις και υποθέσεις. Αυτή η υποστελέχωση και οι ακατάλληλες υποδομές έχουν ως συνέπεια όχι μόνο τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα στην κατάθεση σε ένα Κτηματολόγιο ή Υποθηκοφυλακείο, αλλά πολύ περισσότερο την καθυστέρηση μετά, στην ολοκλήρωση των αναγκαίων πράξεων (μεταγραφές συμβολαιογραφικών πράξεων κλπ) για μήνες, ακόμα και χρόνο! Για αυτή την αποψίλωση και υποβάθμιση συνολικά των δικαστικών και εν γένει δημόσιων υπηρεσιών, στις οποίες απευθύνονται για τις ανάγκες τους οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα, φέρουν διαχρονική ευθύνη η κυβέρνηση της ΝΔ και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Γι’ αυτό και η τελευταία εξαγγελία της κυβέρνησης, για διαμόρφωση ψηφιακής πλατφόρμας χορήγησης αριθμών προτεραιότητας, αποτελεί πραγματική κοροϊδία, αφού δεν αντιμετωπίζει κανένα απ’ τα παραπάνω προβλήματα, πόσο μάλλον που παραμένει η ανάγκη για διά ζώσης εξυπηρέτηση (π.χ. πολίτες χωρίς εξοικείωση με την τεχνολογία, ηλικιωμένοι κλπ.). Άλλωστε, τέτοιες “ψηφιακές λύσεις” έχουν αποτύχει επανειλημμένα όπως στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης κ.α.
Γίνεται καθημερινά ολοένα πιο καθαρό, ότι το “ψηφιακό επιτελικό κράτος” λειτουργεί όντως πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, αλλά μόνο για το κεφάλαιο, τους επιχειρηματικούς ομίλους, που βλέπουν τις υποθέσεις τους να λύνονται ταχύτατα, την ίδια ώρα που στον εργαζόμενο λαό “προσφέρει” νέα προβλήματα και βάρη.
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί, τι μέτρα θα πάρουν για την πρόσληψη του αναγκαίου, μόνιμου προσωπικού με σταθερή εργασία και πλήρη δικαιώματα και την αναβάθμιση των υποδομών των Κτηματολογικών Γραφείων».